Werk en vakantie - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Werk en vakantie - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Werk en vakantie

Door: corrieschuld

Blijf op de hoogte en volg Corrie

05 November 2010 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Op mijn mail verschijnt regelmatig een bericht dat mij maant om me voor te bereiden op mijn vakantie. Men geeft tips en adviezen en ik kan ook via de blog verhalen lezen van andere mensen die op vakantie zijn in Zuid Afrika maar... Het lijkt alsof ik op vakantie ga maar uiteindelijk wordt het toch een soort werkvakantie. Mijn vriendin Maria is net als ik al jaren bezig om Water-shiatsu meer bekendheid te geven en elke keer als zij naar Nederland kwam om cursussen te volgen logeerde ze bij mij en daardoor is onze vriendschap ontstaan We gaan dan ook bij haar logeren. Twee jaar geleden had ze mij gevraagd een drietal cursussen te geven en dat hebben Bob en ik toen gecombineerd met een vakantie. We hebben toen een camper gehuurd en zijn vanuit Johannesburg naar Port Elisabeth gereisd. Daar hebben we 32 jaar geleden een paar jaar gewoond vandaar. Veel van toen vonden we niet terug maar het was wel heel bijzonder om daar weer te zijn. We zijn toen nog een week in het Kruger Park geweest en daarna is Bob weer naar Nederland gegaan terwijl Maria en ik de cursussen gaven. Nu zijn er intussen allerlei ontwikkelingen binnen de Water-shiatsu en Hydrotherapie waardoor het wenselijk is dat ik naar Zuid Afrika ga. In de periode dat ik daar ben zal ik ook deelnemen aan diverse wateractiviteiten en is er een dag georganiseerd waar ik een workshop zal geven voor alle studenten oud en nieuw.
Dus niet alleen vakantie maar wel bijna.
Wil je meer weten over Water-Shiatsu kijk dan op Water-shiatsu.nl

• 05 November 2010 - 23:29

Eefke:

Klinkt weer goed! Jullie zijn lekker aan het reizen dit jaar :-) Leuk zeg! Zeker de combinatie van werk en reizen is waarschijnlijk erg goed, je ziet het dan toch vanuit een hele andere hoek. Zal wel bijzonder zijn omdat jullie er natuurlijk ook gewoond hebben. We willen natuurlijk wel weer foto's zien. Ik gebruik daar een hele andere wbsite voor Corrie, misschien handiger voor je? Moeten dit weekend maar weer eens bellen! Groetjes Eefke