Varen - Reisverslag uit Agde, Frankrijk van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Varen - Reisverslag uit Agde, Frankrijk van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Varen

Blijf op de hoogte en volg Corrie

24 Augustus 2013 | Frankrijk, Agde

Wat leuk is het toch om al die reacties van jullie te lezen op deze blog. Ja we genieten met schandalig grote teugen en denken ook aan jullie. Gelukkig is het weer bij jullie ook mooi hebben we begrepen dus hoop dat jullie ook net zo genieten als wij.

22 augustus
Op weg naar het toilet op de vroege morgen, kwam de lucht van terpentine me al tegemoet, wat een bedrijvigheid en het was nog niet eens 8.00 uur! Een van de hele grote boten was druk in de weer met water waardoor het terrein vol stond met grote plassen waar je moeilijk omheen kon en het is dus niet makkelijk om je schoenen droog te houden laat staan schoon. Niemand doet ook moeilijk over het weg laten lopen van vuil water, op het terrein zijn voldoen roosters waar het water weg kan lopen. Zo nu en dan wordt het opgehoopte vuil weggeveegd met een enorme bezem.

Bob verfde de romp vandaag en ineens ziet de Rasa er weer een stuk beter uit. Omdat er geen zon was konden we lekker doorwerken maar op het einde van de middag was Bob compleet uitgeteld. Er was dan wel geen zon maar het was wel 28 graden of meer en dat vergeet je dan even.

23 augustus
Nog weer de hele dag met de verfkwasten in de weer maar het einde nadert want morgen gaan we weer het water in. Het was weer goed warm vandaag en net als gisteren konden we tot laat buiten zitten op ons achterdek hoog op de bokken. Mensen lopen en fietsen langs op weg naar het vuurwerk dat vanavond wordt afgestoken en kijken verbaasd omhoog als ze de kaarsjes zien die bij ons op tafel staan.

24 augustus
De laatste hand wordt gelegd en juist nu beginnen we te wennen. We lopen het verrijdbare trappetje op alsof we nooit anders gedaan hebben, dat het wiebelt en niet eens meer op de rem staat deert ons niet meer. We hebben er zin in om weer te gaan varen.

• 24 Augustus 2013 - 22:23

Cees:

Hallo Corrie en Bob wat wordt de Rasa mooi zeg. In deze staat moet hij (of is het een zij) toch verkocht kunnen worden. Wat kan Bob mooi schilderen, als mijn Chalet nog eens verf nodig heeft dan mag hij ook helpen.
    Fijne tijd nog in Frankrijk en een behouden vaart naar St Jean de Losne

Hartelijke groet Cees

• 25 Augustus 2013 - 11:53

Eef Boogert.:

Ziet er professioneel uit allemaal.
    Doet me denken aan onze tijd, waarin we ook klusten tot we er bij neervielen.
    Twee keer een zomerhuisje totaal gerenoveerd!.
    Geniet van al het goede.
    Liefs Eef.

• 27 Augustus 2013 - 09:12

Tineke,:

Dag alle drie,

Het ziet er uit om je in te spiegelen, wat mooi zeg. Ja en dan de onder kant is natuurlijk het mooilijks. Maar je ziet zo dat Bob daar heel goed in is, en er helemaal voor gekleed is. Fijn dat de klus klaar is en dat er weer gevaren kan worden naar jullie bestemming. En dan maar hopen dat de kopers in de rij staan. Vrijdag middag hebben we rondje Haarlem Spaarndam gefietst. Was heerlijk weer en een terrasje gepikt in Spaarndam. Geniet van alle mooie dagen die er nog komen.

Vriendelijke groeten, Tineke.

• 29 Augustus 2013 - 08:47

Inge:

Wat mooi weer als het strak in de verf staat!
    Geniet er van alles!

groeten Inge

• 31 Augustus 2013 - 23:56

Anouk:

KJIUH fm,kioIO M,,,,,,,,,,,,OHBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBGH0Oo;'l/ my mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmcqaWRm hn;/.L;LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLc -LLLL////Xi8jNmjk M, FHLCFDDDDDDDDDGVVVVVVVVVVk bggggggggggggggg m m,u b v bn m,