Regen - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Regen

Blijf op de hoogte en volg Corrie

28 Mei 2014 | Indonesië, Balikpapan

Wakker geworden met het geluid van de regen. Evengoed was het heerlijk buiten. Het ontbijt werd geserveerd op ons eigen terrasje en smaakte heerlijk. Het terrasje is helemaal omgeven door planten en struiken die we in NL in de vensterbank hebben staan. Een rondgang over het hotel complex leerde dat er overal kamers zijn met een terras ervoor zoals dat van ons en de smalle straatjes zijn dichtbegroeid met planten en de meest exotische bloemen. Ook de boeddha beelden zijn in grote getale aanwezig en overal staan kleine offers in de vorm van eten op kleine schaaltjes gemaakt van bamboe.
We maakten een lange wandeling langs het strand waar overal massagetafels staan en vooral de voetreflex die hier erg populair is. In Singapore zag je ze ook overal en ook heel veel Spavoet hetgeen betekent dat je met je voeten in een bak met water gaat zitten en kleine visjes aan je voeten laat knabbelen.. Overigens zag je in Singapore ook veel plekken waar je net als in de sportschool je oefeningen kan doen zoals lopen op de loopband en nog meer van die aparaten. Alleen hier is het openbaar en buiten.
Het is hier ook erg vochtigen natuurlijk warm. Als je van binnen naar buiten loopt beslaat je bril.
Verder is het hier heerlijk

• 28 Mei 2014 - 22:34

Tineke,:

Wat zit jij er goed bij Bob. Lekker genieten op je terras. Jammer dat het weer het af laat weten maar wie weet klaart het snel weer op. Hier is het ook al dagen dat het regent en veel wateroverlast in dorpen en steden. Wat zal het mooi zijn op Bali heb er veel over gehoord van mijn vriendin Annemarie. Hopelijk dat jullie kraan weer gaat lopen anders sla je gewoon een dag over om te douchen. Tot de volgende keer maar weer. Lieve groet Tineke.