Vaarwel Bali - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Vaarwel Bali - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Vaarwel Bali

Blijf op de hoogte en volg Corrie

11 Juni 2014 | Indonesië, Balikpapan

Vanmorgen een uur langs het strand gewandeld. Heerlijk. Ik mis mijn wekelijkse wandeling door de Amsterdamse waterleiding-duinen en natuurlijk mijn wandel vrienden nogal maar wandelen langs het strand heeft ook zo z'n charme. Morgen nacht vertrekken we naar Nieuw Zeeland en volgens de laatste berichten gaat het daar allemaal prima. Ook met Bert hebben we nog kunnen skypen. Hij is nu onderweg vanuit Panama naar Florida en heeft het erg naar zijn zin. Inmiddels weer zonder baard trouwens.
De volgende blog komt uit NZ want internet is hier nogal onbetrouwbaar. Gisteren heeft het een uur geduurd voor de blog was verzonden. Nu maar even hopen dat het met deze goed komt. Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties en tot in Nieuw Zeeland

• 11 Juni 2014 - 09:23

Bep:

Leuk cor,elke dag je verhaal,ik geniet er best wel van.
    Heel veel plezier in nz en doe ze van ons allebei de hartelijke groeten.

• 11 Juni 2014 - 09:39

Joke:

Dag Corrie
    Dit was nog maar het voorspel, het echte werk begint nu. Spannend hoor, gelukkig is jullie nieuwe kleinkind niet zo ongeduldig dat ze te vroeg geboren werd. Heerlijk om elkaar weer echt te zien, geniet er van!
    groeten van Joke

• 11 Juni 2014 - 10:46

Henny:

Lieve Corrie en.bob eindelijk even van mijn een berichtje wat leuk alles van jullie te lezen heeeeel spannend bij je zoon maar hopen dat je er nog op tijd ben veel liefs van ons kors en henny

• 11 Juni 2014 - 17:04

Adri:

Hoi Corrie en Bob,
    Als ik de verhalen lees, was dit een indrukwekkend deel van jullie vakantie. Goede reis naar New Zealand! Veel plezier daar en we wachten weer op nieuwe verhalen!
    Gr. Jan & Adri

• 11 Juni 2014 - 20:05

Janwesdorp:

Nu komt het allerleukste van deze trip, wachten tot je kleinkind geboren gaat worden!

• 11 Juni 2014 - 22:15

Tineke:

Wat hebben jullie straks veel te lezen. Er staan al vijf wachtende voor mij. Leuk dat er zo veel reacties zijn. We hopen dat de reis naar Nieuw Zeeland goed mag verlopen, en wij wachten met spanning op jullie nieuwe kleinkind. Natuurlijk missen wij jou ook met de wandelingen in gedachten loop je gewoon mee hoor Corry. Tot de volgende keer.

Groeten Tineke.