Mara is thuis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Mara is thuis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Mara is thuis

Blijf op de hoogte en volg Corrie

05 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

2 jul
De afgelopen twee dagen waren we echt Opa en Oma voor Anouk want Johan bleef bij Eefke en Mara in het ziekenhuis en natuurlijk gingen we met Anouk op bezoek. Ze liep door de lange ziekenhuis gangen alsof ze er iedere dag kwam, maar het weerzien met Mama was toch wel het hoogtepunt. Helaas is ze nu snip verkouden maar haar humeur lijd er hoe genaamd niet onder.
3 juli
Vandaag hebben Eefke en Mara het ziekenhuis verlaten en was het voor Anouk" Welkom thuis Mama en Mara"
Samen uitgebreid gelunched en dat was ontzettend gezellig. Mara laat goed van zich horen en Anouk vind het allemaal nog een beetje vreemd. Gelukkig is ze niet meer zo erg verkouden. Eefke moet het voorlopig nog rustig aan doen en mag niets doen. Maar Johan heeft nog de hele week vrij. De middag rust was voor ons een goede aanleiding om wat anders te gaan doen en we besloten om te gaan zwemmen om onze conditie wat op peil te houden. Dat was een groot succes ondanks dat het water maar 26 graden was.
5 juli
Gisteren bij Johan, Eefke, Anouk en Mara gelunched en daarna weer gezwommen. En ook vandaag hebben we onze baantjes getrokken.
Op het eind van de middag gaan we weer naar de Fam. en ga ik eens lekker uitgebreid indisch koken en natuurlijk knuffelen met Mara en Anouk.

• 05 Juli 2014 - 10:10

Tineke.:

Wat vertederend om het complete gezinnetje zo bij elkaar te zien. En wat een verandering voor Anouk dat er een zusje is bij gekomen. Het is voor allen wennen aan de nieuwe wereldburger. Wat zal het voor jullie Corry en Bob heerlijk zijn om dit alles van zo dicht bij mee te maken. Fijn dat jullie ook even dingen voor je zelf gaan doen dat heb je best nodig, en het gezinnetje met elkaar kunnen zijn. Geniet van dit alles en tot de volgende keer.

Groeten Tineke.

• 05 Juli 2014 - 14:32

Cees:

Wat fijn dat het jonge gezin weer bij elkaar is en dat het goed gaat ik denk dat dit jullie ook rust geeft geniet nog even van en met elkaar want daar moet je het in de toekomst weer een hele tijd mee doen nog een fijne tijd met elkaar en een hartelijke groet aan allen. Cees

• 06 Juli 2014 - 12:51

Carla:

Dit is echt genieten daar kan niets tegenop. Wat fijn dat alles zo goed gaat en jullie hulp is vast welkom.\groetjes Jan en Carla

• 07 Juli 2014 - 16:30

Erik En Elly:

Hallo Corrie en Bob,
    Van C+L hoorden we dat jullie in NZ zijn. Ik heb even gegoogled of jullie een weblog bijhouden en we hebben geluk deze site te vinden. Leuke verslagen en interessant om te lezen. Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede kleindochter. Veel geluk samen!

Ik zal overigens mijn schoonmoeder vragen of zij weet in welk ziekenhuis je geboren bent. (Wel mosterd na de maaltijd). Hartelijke groeten ook van Erik en geniet van de mooie tijd daar.