Weekje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Weekje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Weekje

Blijf op de hoogte en volg Corrie

20 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

19 juli,
Een hele week voorbij zonder blog en het was een heerlijke week met vooral veel gewone bezigheden in het huis. Eefke hersteld bijzonder snel maar moet zichzelf natuurlijk nog wel in acht nemen. Het moeilijkst vind ze het dat ze Anouk niet kan oppakken om te knuffelen als ze is gevallen of een verdrietje heeft. Meestal gaan ze dan samen op de grond zitten. Johan is maandag weer aan het werk gegaan en dat was natuurlijk ook even wennen. Mara is nog niet helemaal gesetteld met haar voedingen, ze krijgt borstvoeding afgewisseld met een flesje. Het zijn voor Johan en Eefke de hele week gebroken nachten geweest en het is dan ook s'avonds heel vroeg naar bed. Ik loop dan naar mijn huisje. Voor mij geen gebroken nachten. Iedere dag wel even skypen met Bob en ook veel met Bert. Vanaf woensdag is het eindelijk weer mooi weer met de hele dag zon en ijskoude nachten (2 graden) Vrijdag is Johan altijd vrij en vanwege het mooie weer zijn we erop uit getrokken naar de beach waar een leuke speelplek was voor Anouk die met volle teugen genoot van alle aandacht en het mooie weer. Gisteren kregen we bezoek van Gerard en Kathy. Ze brachten een lekker broodje voor de lunch en het was weer enorm gezellig. Helaas is het weer omgeslagen en in de middag was het regen troef. Dat heeft me toch niet weerhouden om met Anouk in de stromende regen een lange wandeling van 1.5 uur te maken zodat Johan en Eefke een broodnodig middagdutje konden doen. Ik vond het heerlijk!

• 21 Juli 2014 - 09:10

Joke:

Dag Corrie
    Lekker aan het tuttelen met je kleinkinderen. Wat gaat zo'n week dan snel voorbij. Wij zijn bezig onze koffers te pakken voor de fietsvakantie met Jan en Carla en Gert en Yvette en de kinderen. Er is mooi weer voorspeld voor de komende week, dus dat wordt extra genieten.
    Groeten van Jan en Joke

• 22 Juli 2014 - 08:31

Tineke.:

Dag Corry,

Wat ziet het er leuk en gezellig uit en wat is Mara een mooi meisje zo klein als ze nog is. Heerlijk in het bad daar geniet ze van. Wat fijn dat het met Eefje goed gaat nu de voeding nog in het ritme dan gaat het de goede kant op he! Geniet er van met je klein kinderen. En natuurlijk ook van jullie kinderen.

Groeten van Tineke.