Werken - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Werken - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Werken

Door: corrieschuld

Blijf op de hoogte en volg Corrie

25 November 2010 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Gisteren niet zoveel gedaan. Vanmorgen nog een aantal christmascackes gebakken. Ja die blijven wel goed tot na Nieuwjaar. Als je weet wat er allemaal inzit durf je er nauwelijks van te eten want de berg calorieën die erin zitten is gigantisch, als je er eenmaal aan begint kun je niet meer stoppen zo lekker! Vanmiddag in het zwembad sessies gegeven. Het zwembad waar Maria werkt bevind zich in het ziekenhuis waar ook disciplines als fysiotherapie, manuele therapie, ergotherapie en vele anderen zijn te vinden. Via hen worden klanten ook doorgestuurd naar het zwembad en zoekt Maria uit wat de beste behandeling is.
Intussen hebben we ook al aardig wat tijd besteed aan overleg en het samenstellen van de constituties die nodig zijn om een wereldwijde vereniging Hydrotherapie op te richten. Een en ander zal in Nederland nog veel tijd kosten omdat we hier nog lang niet zover zijn. Belangrijk is dat de verschillende landen op een lijn komen zodat we dezelfde standaards kunnen gaan gebruiken. Landen als Italië, Brazilië, Duitsland, Polen en Israël hebben al een eigen vereniging, met veel leden. Ik heb niet de illusie dat Nederland al snel ook zo ver is, voorlopig zijn we alleen maar bezig met het samenstellen van de constituties. Vanavond een deel van een kerstviering bijgewoond van de kinderen van een vriendin van Maria. Dat al die kinderen keurig op de grond bleven zitten maakte wel indruk op mij. Zo gedisciplineerd!

• 26 November 2010 - 07:33

Marjolein:

Kerstviering?????
    Zijn ze niet een maand te vroeg ?