Glenhaven Place - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Glenhaven Place - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Glenhaven Place

Blijf op de hoogte en volg Corrie

14 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

14 juni
Sinds we uit Nederland vertrokken en in 6 verschillende vliegtuigen hebben gezeten zijn we nu eindelijk in Nieuw Zeeland aangekomen bij Johan, Eefke en Anouk. Met meer dan twee uur vertraging dat wel maar gelukkig heeft Johan zo zijn informatiebronnen zodat ze niet al te lang hebben hoeven wachten. Wat een heerlijk weerzien. Thuis wist Anouk meteen Bob in te pakken en hij was niet zo goed of hij moest eerst kijken hoe Anouk van de glijbaan kwam die in de tuin stond. Gelukkig was er nog genoeg tijd om te spelen voor Anouk naar bed moest. Zelf lagen we ook niet laat in bed want in het vliegtuig hadden we niet veel geslapen. En tenslotte hebben we nog zeeën van tijd in het verschiet om te kletsen en van elkaars gezelschap te genieten.

• 14 Juni 2014 - 21:09

Eef Boogert:

Wat een leuk weerzien en wat is Anouk groot geworden.
    Dat wordt voor jullie allen nog een spannende tijd met het wachten op het tweede kleinkind.
    Geniet er lekker van, om samen te zijn.
    Liefs van Eef.

• 15 Juni 2014 - 17:49

Margreet:

Hallo Corrie en Bob

Geniet van jullie kinderen en klein kind(deren) in nieuw Zeeland. Kijk uit naar de verhalen

Margreet

• 16 Juni 2014 - 10:54

Tineke,:

Dag Corry en Bob,

Gelukkig dat de reis na alle vertraging verder goed verlopen is. En ja het nieuwe wereldwonder zit zo te zien op de foto nog heerlijk veilig bij haar moeder. Je weet maar nooit onverwachts meld het zich aan hoor. We wachten in spanning af en leven met jullie mee.

Groeten Tineke.

• 16 Juni 2014 - 17:36

Cees:

Hallo Corry en Bob, Wat een geweldig weerzien en ontvangst van jullie kinderen al moet je op de kleinste nog heel even wachten. Gelukkig dat jullie nu in Nieuw Zeeland zijn en nu begint het tweede genieten samen met de (klein)kinderen. Ik hoop dat jullie daar een hele fijne tijd met veel plezier aan beleven. En fijn dat wij met elkaar daar in mogen delen en mee leven. Inmiddels ben ik ook weer thuis met het hotel en het was een geweldige ervaring maar dat hoor je nog.

Hartelijke groeten Cees

• 16 Juni 2014 - 21:39

Henny:

Hallo Corrie en Bob wat ontzettend fijn dat jullie bij je kinderen zijn en wat is jullie kleindochter al groot wat een prachtig meisje om erg trots op te zijn . Eindelijk kan ik een berichtje sturen op vac. ging dat bijna niet. Het was erg gezellig met Cees op vac.hij genoot er ook van .heeeeeeel veeeeel groetjes van Kors en Henny