Appeltaart - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Appeltaart - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Appeltaart

Blijf op de hoogte en volg Corrie

13 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

12 juli Hoera Bob jarig. Koffie met appeltaart en skypen met Bert. Frans en Laurel waren ook van de partij dus het was de hele dag gezellig druk. Helaas moesten we weer binnen blijven want buiten is het nog steeds onaangenaam koud en winderig.

Het weer laat ons hier volkomen in de steek en als we de Nieuw-Zeelanders mogen geloven is het dit jaar extra koud en kil. Maar mopperen doen we niet want soms zit er een mooie zonnige dag tussen al die regen en wind en dan verbazen we ons over de mensen die meteen in korte broek en op blote voeten lopen. Dat het hier nu midwinter is kun je niet zien aan de natuur. Natuurlijk zijn er kale bomen maar tegelijk zijn er overal bomen en struiken vol bloemen.

13 juli De dag begon hoopvol met een heerlijk zonnetje maar de middag bracht toch weer een aantal regenbuien helaas. Rond het middaguur vertrok het vliegtuig waarmee Bob weer naar Nederland vliegt. Johan, Anouk en ik zwaaiden hem uit. Mara en Eefke moesten helaas thuis blijven want de auto is niet groot genoeg voor iedereen en omdat Eefke nog niet mag autorijden konden we niet met twee auto's We dronken nog een kopje koffie en toen moest Bob afscheid nemen. Anouk zal Opa best missen want ze was beste maatjes met Opa. Gelukkig was Bob al minder verkouden dus hopen maar op een prettige vlucht. Thuis gekomen zette Johan zijn computer aan en stemde af op de luchthaven en juist op dat moment zagen we het vliegtuig waarin Bob zit de lucht ingaan. Bijzonder.

• 13 Juli 2014 - 14:15

Cees:

Beste Corrie jammer dat Bob nu al weer naar huis terug gaat maar jij mag nog even blijven genieten van de kinderen en de familie. Maandagochtend halen wij hem op van Schiphol en we zullen hem wel een beetje verwennen.
    Hoop dat je nog een fijne tijd in NZ heb en vooral met wat beter weer.
    Hartelijke groeten Cees

• 16 Juli 2014 - 09:42

Joke:

Dag Corrie
    Het is nu weer een hele andere belevenis voor je denk ik, nu Bob weer naar huis is. Gelukkig goed opgevangen door Cees. Het is fijn om zo iemand erbij te hebben in een vriendengroep.
    Je kunt je nu nog een paar weken uitleven bij je (klein)kinderen en een helpende hand zijn. Geniet er nog maar dubbel van. Hier wordt het de komende dagen echt zomer we houden ook maar een beetje vakantie, Jan wil zelfs een keer naar zee, daar was hij zondag geweest met wat kleinkinderen en die genoten daarvan. We hebben laatst ook weer een keer op het strand genordict,(dat is natuurlijk geen goed woord, maar zo gebruik ik het), dat blijft mooi.
    Groeten van Joke