Vis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Vis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Vis

Blijf op de hoogte en volg Corrie

01 Juni 2014 | Indonesië, Balikpapan

Het strand was weer onze belangrijkste plek voor vandaag. Het is er heerlijk en er gebeurd van alles zoals de visser die een knaap van een vis vangt en die op zijn brommerje mee naar huis neemt.

Veel meer is er niet te vertellen dan alleen dtr het weer zalig is en dat het enig is om al die leuke reacties te lezen van mijn trouwe blog bezoekers. Bedankt

• 01 Juni 2014 - 10:27

Johan:

Leuk!

Ik krijg de e-mailtjes weer binnen, gelukkig maar. Het klinkt allemaal erg leuk en ben zeer benieuwd naar de verhalen en foto's.

Mahi Mahi.. of Dolphin Fish :) Bert heeft er ook een gevangen op zijn trip naar Fiji, (en ik ook toen we op weg waren naar Fiji btw.. :)

Veel plezier!!

J

• 01 Juni 2014 - 12:30

Eef Boogert:

Lieve mensen,
    Vanmorgen uitgebreid de tijd genomen, om alle berichten achter elkaar te lezen en alle foto's te bekijken.
    Wat een indrukwekkende reis en elke dag andere, nieuwe avonturen. Heerlijk.
    De foto's van de planten spreken mij bijzonder aan. Mijn vader was n.l.hovenier (toen heette het nog tuinman) op een tropische Hortus Botanicus. En vaak mocht ik mee, om de prachtige tropische planten en bomen daar te bewonderen. Daarom herken ik de cacao- en kaneelplant.
    Geweldig leuk.
    Geniet lekker van al het moois en ik blijf jullie met belangstelling volgen.
    Liefs van Eef.

• 01 Juni 2014 - 22:12

Gijs:

Ga zo door Corrie en Bob natuurlijk ook. We zijn er elke dag weer bij om te lezen wat jullie nu weer hebben beleefd. Zoveel mooie en leuke dingen. In Singapore waren we ook en dan beleef je zo iets weer. In Bali zijn we nog niet geweest, maar door jullie foto's en verhalen gaat er toch wel wat kriebelen.
    Ga zo door en de groeten van Joke en Gijs

• 02 Juni 2014 - 11:49

Tineke:

Wat leuk om zo'n feest mee te maken en dan de mooie foto's er bij het lijkt net of wij het ook mee maken. Een goede reis voor morgen, en tot de volgende keer.

Tineke.