Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Corrie

24 Mei 2014 | Singapore, Singapore

Ruim op tijd, dank zij Cees waren we op Schiphol en de vlucht duurde 11 uur In Singapore was het 5.15 uur toen het toestel de grond raaktte. Geen haast dus. Alles was nog stil en behalve de Mac was er geen winkel of koffiebar open. We moesen in de rij staan voor een taxi. Bij de lobby in het hotel konden we de koffers kwijt maar natuurlijk nog niet op onze kamer. We besloten naar een shopping-mol te gaan die 24 uur per dag en elke dag geopend is. Eenmaal buitel viel de warmte boven op ons en vonden we het jammer dat we ons niet even hadden kunnen omkleden. Bob trok eerst maar zijn sokken en tshirt uit. Het was een klein stukje lopen naar het station. Overal was het nog rustig en alle winkels waren nog dicht. Het zoeken naar de juiste trein en het kopen van een ticket was even zoeken maar het bleek kinderlijk eenvoudig. Intussen hadden we alweer honger en kozen een stalletje op een druk kruispunt dat er wel gezellig uitzag. De shopping -mol was gigantisch maar niet echt gezellig, een soort Macro maar dan nog veel groter. Vooral het aanbod van farmaceutische en aanverwante artikelen was enorm. vitaminepreparaten in overvloed. Terwijl de klok in Nederland 4.30 in de nacht aanwees was het in Singapore 10.30 uur en intussen gezellig druk overal. We slenterden nog wat rond maar en besloten toen maar weer richting station te lopen en naar het hotel terug te gaan. Op de 14e verdieping wachtte onze gezellige kamer en vielen we dankbaar op ons ons bed voor een middagdutje.

• 24 Mei 2014 - 12:08

Cees Knol:

Beste Corrie en Bob
    Goed te horen en te zien dat jullie goed aangekomen zijn wel een lange reis natuurlijk dus jullie zullen wel vermoeid zijn maar dat hoort bij wereldreizigers.
    Geniet van jullie reis en laat af en toe wat van jullie horen doen wij het ook via faceboek

Groeten van Cees

• 24 Mei 2014 - 16:34

Gijs:

Een verrassing voor ons dat jullie al weg zijn.
    Gisteren had Joke het er nog over, maar zij wist niet wanneer.
    Dus nu..... Geweldig om weer van alles te zien en te beleven.
    Geniet er maar van en doe van ons de groeten aan de familie.

Joke en Gijs