City tour - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu City tour - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

City tour

Blijf op de hoogte en volg Corrie

25 Mei 2014 | Singapore, Singapore

Heel laat werden we wakker zodat we de lunch oversloegen. Met een city tour bus (hop on hop of) de stad rond gereden en alle bezienswaardigheden in vogelvlucht bekeken. Uitgestapt in de belangrijkste straat van Singapore welke in feite een grote winkelstraat is. We liepen een groot winkelcentrum (mall) binnen en daar keken we onze ogen uit en meer nog we verbaasde ons over het geluid dat zoveel vrouwen konden produceren want het waren bijna alleen maarl vrouwen. Zowel buiten als binnen strijken de mensen neer op de eerste de beste stoep of zelfs gewoon op het wandelpad om hun zojuist aangeschafte maaltijd te verorberen. Toen we later op de dag in een ander gedeelte van Singapore bij een Mall arriveerden stonden overal alleen maar mannen op de stoep en in groepjes bij elkaar waarschijnlijk te wachten op iets maar we konden niet ontdekken waarop. Nadat we in weer een andere mall iets hadden gegeten namen we de trein terug naar het hotel.

Dat het overal krioelde van mensen en het geluid wat daarmee samen ging was voor vandaag wel de belangrijkste ervaring.

• 26 Mei 2014 - 09:04

Joke:

Hallo wereldreizigers
    Al weer lekker bezig met ons op de hoogte houden van jullie belevenissen. Wat een overgangen moeten jullie steeds maken, een wereld van verschil, al wist ik wel dat vrouwen veel geluid kunnen voortbrengen.
    Geniet van de verschillen, groeten van Joke

• 26 Mei 2014 - 21:26

Ton Steeman:

Hi Bob,

Een hoop veranderd in Singapore sinds onze eerste reis in 1970 !!
    Van Galen !!!

Veel plezier,

Groeten,

Ton Steeman

• 27 Mei 2014 - 16:05

Bob:

Hallo Ton ????? moet toch wel héééél diep nadenken wie Ton Steenman nu ook al weer was. Ook op de v. Galen blijkbaar, dus ik zou je moeten kennen !!! Ben jij later niet naar Ina/Decca gegaan ? Anders moet je me eens een foto'tje sturen. Toch wel een rrmnt hé.

Ben benieuwd ?

• 06 Juni 2014 - 14:47

Ton Steeman:

Hi Bob,

Aan jouw geheugen is helemaal niets mis.
    Het klopt !

Van Galen, Buisman, Roosjen, Van Zanten enz.
    Ben zelf naar INA/ Decca gegaan

Ging jij niet naar de HAM?
    Ik hoor wel als je weer een tijd heb.

Veel plezier !!