Mara onze tweede kleindochter - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Mara onze tweede kleindochter - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Mara onze tweede kleindochter

Blijf op de hoogte en volg Corrie

01 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

28 juni
Lekker dagje met een heerlijke lunch want Eefke had een hele goede reden om te trakteren. We liepen met Anouk ook langs het strand maar het weer nodigde niet echt uit om daar lang te blijven.
29 juni
Onze tweede kleindochter is geboren Mara, een prachtig zondagskindje. Met de keizersnede is Mara gehaald en alles is prima met moeder en kind en met vader.
30 juni
Anouk heeft kennis gemaakt met haar zusje.

• 01 Juli 2014 - 08:30

Cees:

Beste Corrie en Bob wat een geweldig bericht dat jullie er zo'n mooie kleindochter bij hebben gekregen en wat een mooie foto heb je er al van geweldig om dit zo te zien.
    We waren gisteren bij ons lopen ook al heel nieuwsgierig wanneer de bevalling nou ging plaatsvinden en nu is de kleine Mara er al en ook goed om te horen dat het allemaal goed is gegaan met de bevalling.
    Wat zal Anouk blij zijn met Mara want dan kan zij haar heerlijk vertroetelen als grote zuster Geniet er beiden nog maar van zolang jullie daar nog zijn en nog van harte gefeliciteerd en uiteraard ook aan Eefke Johan Anouk en allen die je lief zijn. Lieve groet Cees.

• 01 Juli 2014 - 09:29

Tineke:

Hoera, Gefeliciteerd met de geboorte van Mara. Gelukkig dat alles goed gegaan is. Wat kijkt Mara al met open ogen de wereld in. Anouk zal haar zusje wel vast willen houden. Eefke en Johan ook gefeliciteerd en hopen dat Mara in gezondheid op mag groeien. Wij leven met jullie mee. Voor allen de vriendelijke groeten en geniet van dit wonder.

Lieve groet Tineke.

• 01 Juli 2014 - 09:33

Eef Boogert:

HARTELIJK GEFELICITEERD jullie allemaal met de geboorte van Mara.
    Wat een mooie baby en Anouk vindt ik een knap meisje. Zeg dat maar tegen haar ouders, dan kunnen ze trots zijn.
    Wat enig, dat jullie de eerste tijd met de baby kunnen meemaken!
    Geniet er lekker van en veel liefs van Eef.

• 01 Juli 2014 - 09:34

Joke:

Gefeliciteerd! Een nieuw wereldwonder. Dat is het toch elke keer weer. Wat fijn dat jullie erbij kunnen zijn om met elkaar hiervan te genieten.Geef iedereen daar een dikke kus, en felicitaties en groeten van Jan & Joke

• 01 Juli 2014 - 10:37

Frans En Laurel:

Felicitaties aan juliie allen van ons allen. Een mooie meid waar de ouders en groot ouders trots op kunnen zijn. Was het wachten wel waard hoor.
    Groetjens Frans en laurel

• 01 Juli 2014 - 16:35

Henny:

Lieve Corrie en Bob hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje wat een popje om te zien heerlijk geniet er maar heel erg van . Eefje en Johan en Anouk ook van harte met dit wereld wonder . Wat leuk dat jullie de kleine mara nog van dicht bij kunnen bewonderen en knuffelen. Fijn dat alles goed gegaan is . Een dikke knuffel voor jullie allemaalvan kors en henny

• 01 Juli 2014 - 16:36

Henny:

Oja Corrie hoe zwaar is de kleine mara

• 01 Juli 2014 - 17:13

Adri:

Hoi Corrie en Bob, hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe kleindochter! Wat een lief meisje! Geniet er maar lekker van. Groetjes, Jan & Adri

• 01 Juli 2014 - 18:01

Carla:

Hoi Corrie en Bob gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede kleinkind! Wat heerlijk dat alles goed is gegaan geniet heel erg en feliciteer ook de beide ouders groetjes Jan en Carla

• 01 Juli 2014 - 18:01

Carla:

• 02 Juli 2014 - 18:53

Margreet:

Hoi Bob en Corrie gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter ook de felicitaties voor de trotse ouders en grote zus. Geniet van Mara. Corrie je krijgt de groetjes van de vrijw van klassiek. Ze waren nieuwsgierig hoe het met je ging. Groetjes van Margreet