Nog niet klaar - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu Nog niet klaar - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Corrie Schuld - WaarBenJij.nu

Nog niet klaar

Blijf op de hoogte en volg Corrie

27 Januari 2016 | Nederland, Hoofddorp

Nog twee dagen voor vertrek. Buiten is het somber en regent het zo nu en dan en er staat veel wind. Maar koud is het niet dus dat maakt het heen en weer lopen naar de camper niet onaangenaam. Bob heeft inmiddels alle moeilijk bereikbare plekken in de camper makkelijk toegangbaar gemaakt waardoor er nu meer ruimte is om onze spulletjes op te slaan en voldoende voorraad mee te nemen vooral glutenvrije producten want die zijn in Marokko niet te krijgen. Maar ook een reservewiel, rijplaten voor als we ergens vast komen te zitten, sleepkabel en sneeuwkettingen en natuurlijk voldoende gereedschap. Aan de veiligheid is ook gedacht want dit keer laten we niks aan het toeval over. Er is een extra slot aangebracht en voorzieningen om de deuren aan de binnenkant te vergrendelen met spanbanden (feloranje dat schrikt af).

We hebben 9 dagen de tijd om op de verzamelplek in het uiterste puntje van Spanje te komen waar de expeditie door de Arabische wereld pas begint. Onderweg brengen we nog een bezoekje aan een vriend van Bob die ergens in de buurt van Benodorm overwinterd.

Voor de komst van Johan, Eefke, Mara en Anouk is het huis nu helemaal klaar. Er is nog een kinderstoel bijgekomen en de autostoeltjes moeten nog in de suzuki worden vastgezet maar daar hebben we nog wel voldoende tijd voor.

• 27 Januari 2016 - 21:23

Tineke:

Wat ziet het er gezellig uit bij jullie. De kleinkinderen zijn welkom. Wat leuk allemaal. Het is een hele zorg om alles in orde te brengen. Zo te zien en gelezen hebbende gaat het goed komen.

Groeten Tineke.

• 25 Februari 2016 - 15:38

Werner:

Hallo Luitjes, volgens mij hebben jullie het erg naar je zin, Bob maakt mooie foto's, de camper doet het goed en wij reizen gratis mee, erg leuk allemaal.
    Bob ,de tennisballen zijn nog allemaal geel, en van Henk mag je nog wel even wegblijven !!
    Nou, ga maar weer snel verder met de tour, want we willen nog wel wat meer zien.
    groetjes Werner en Agna